(Nie)szczęsny brak limitów w Neostradzie

Usługi pogrzebowe w Lublinie. Zakład Pogrzebowy działający na ...

Jak wiadomo, TP od lutego uwolniła Neostradę z limitów. I niestety muszę stwierdzić, że... wolałem czas, gdy Neo było z limitami.

Niektórych sprawa ta nie dotyczy, ponieważ korzystają z alternatyw - na szczęście, niestety nie wszyscy mają takie szczęście :(

Pracuję na 512kbit/s, i od jakichś 2 tygodni jest po prostu nie do życia. Czuję się, jakbym pracował na SDI (115kbit/s). Wczytywanie stron - ogólnie tragedia, i bynajmniej nie z powodu Adware, bo HDD mam przeskanowany i nic mi nie wisi na łączu, ewentualnie jest blokowane :)

Do tego dochodzi ogólny wzrost zainteresowania WebTV, itp. nie dla tego Internet został zaprojektowany, pomimo, iż fajnie jest obejrzeć relacje, filmy seriale Online (3 sezon Lost można legalnie oglądać w internecie :D).

Inna sprawa, że TP jest ciągle nieprzygotowana do natłoku danych, a kable światłowodowe ciągle, od kilku lat, leżą gdzieś w magazynach...


Cóż, ja tego nie odczułem...
Sam support Neo przyznaje że jest wolniej (gadałem przez tel.)... Ja odczuwam że jest trochę wolniej ale bez przesady (tylko tak 1-2 razy dziennie są straszne zamuły...)... Musze wytrzymać do grudnia :-D
mam takie samo łącze co Allen i szczerze mówiąć (jak do tej pory) nie odczulem rożnicy w pingu, u mnie caly dzien utrzymuje się w granicy 20-25ms do www.wp.pl...

choc bywaja dni ze cos sie sypnie i mam caly dzien ping 500, ale bywalo tak jeszcze zanim znieśli limity...


Hmm u mnie też nie ma zmiany, jedynie jak zostawie na noc ściąganie seriali to rano musze zrestartować router bo muli.
ogladanie stron ogladaniem, a jak ze sciaganiem plikow ? tez 115kbps ?

Jak wiadomo, TP od lutego uwolniła Neostradę z limitów. I niestety muszę stwierdzić, że... wolałem czas, gdy Neo było z limitami.

Niektórych sprawa ta nie dotyczy, ponieważ korzystają z alternatyw - na szczęście, niestety nie wszyscy mają takie szczęście :(

Pracuję na 512kbit/s, i od jakichś 2 tygodni jest po prostu nie do życia. Czuję się, jakbym pracował na SDI (115kbit/s). Wczytywanie stron - ogólnie tragedia, i bynajmniej nie z powodu Adware, bo HDD mam przeskanowany i nic mi nie wisi na łączu, ewentualnie jest blokowane :)

Do tego dochodzi ogólny wzrost zainteresowania WebTV, itp. nie dla tego Internet został zaprojektowany, pomimo, iż fajnie jest obejrzeć relacje, filmy seriale Online (3 sezon Lost można legalnie oglądać w internecie :D).

Inna sprawa, że TP jest ciągle nieprzygotowana do natłoku danych, a kable światłowodowe ciągle, od kilku lat, leżą gdzieś w magazynach...
Jak zwykle Telepies myślał, że się mu upiecze. Wiedział, że będzie zmuszony zmodernizować sieć, a nic nie zrobił. Teraz szanowni użytkownicy Neostrady (w tym i ja) mają problemy w dostępnie do sieci. Ruch na węzłach tak się zwiększył, że biedny narodowy monopolista musiał zacząć cokolwiek ulepszyć.
Najlepsza była moja rozmowa z babką konsultantem na "party line" Tepsy. Zacytuję, ale nie dosłownie:
- (ja) Dlaczego od kilkunastu dni Neostrada chodzi wolniej?
- (kons.) Z powodu zdjęcia limitów na Neostradę, na niektórych węzłach ruch zwiększył się do tego stopnia, że występują okresowe problemy z dostępem do sieci Internet.
- Ale mieliście Państwo czas by się przygotować do tego co nastąpiło.
- Trwają ciągłe prace modernizacyjne, a zdjęcie limitów spowodowało tak duże przeciążenie, ze nie jesteśmy w stanie nadążyć z modernizacją łącz.
- Chwile, wiedzieliście Państwo o przepustowości waszych łącz, wiedzieliście że limity będzie czas zdjąć, nie informujecie klientów o awariach...
- Proszę pana, my nie mamy obowiązku informować klientów o awariach, a zresztą nie wiemy gdzie one występują. Należy zgłaszać do nas takie przypadki. Chwilę, sprawdzę czy u Pana na węźle nie zgłaszał nikt problemów.

(chwila... w/g czasu Tepsiarskiego równa 4 minutom)

- Informuję Pana, że na tym węźle trwa modernizacja, technicy non stop są w terenie...
- Do kiedy potrwa ta modernizacja?
- Do końca lutego powinniśmy zakończyć prace.
- A czy mogę domagać się od Państwa firmy odszkodowania za zaistniałą sytuację? Przyznam się, że nie mam wglądu do regulaminu aktualnie. (znaczy się mniej więcej wiedziałem co gdzie jest, ale próbowałem coś wyciągnąć, bądź czekać na wciaskanie mi kitu)
- Niestety nie.
- Trudno, do marca się nie poprawi, to zrywam z Wami umowę. A propos minusów, limity założyliście na użytkowników z tego co pamiętam w trakcie trwających umów, ceny za telefon i za Internet są chore. Firma wasza działa jak za PRLu, a Pani mi tu jakieś pierdoły marketingowe ciśnie. Czy myśli Pani że jestem idiotą? Wie Pani, że od marca mogę zerwać umowę i pójść do konkurencji?
- Ma Pan takie prawo, my się staramy wywiązać ze swoich zobowiązań.
- Ciężko mi uwierzyć, myślę że gdyby nie bat w postaci UOKiKu i UE, to byśmy wciąż siedzieli na modemach i SDI za 200zł.
- Czy mogę Panu jeszcze pomóc?
- Nie, zapisze sobie Pani jeszcze moje imię i nazwisko.

Tak na zakończenie, siedzę już czas jakiś na pl.internet.komunikaty. Tam są informacje o awariach i modernizacjach łącz Tepsiarskich..
Jakiej stronie??
to to pikuś

co prawda ta rozmowa pochodzi z tele2 ale może się przyda ;)

http://www.wrzuta.pl/audio/8xDK0Ltx0..._rawicz_tele_2

to to pikuś

co prawda ta rozmowa pochodzi z tele2 ale może się przyda ;)

http://www.wrzuta.pl/audio/8xDK0Ltx0..._rawicz_tele_2
buahahaha :karpiem: :rockout:

"W telekomunikacji mówią...."!!!!!! Jak bym w to wierzył to bym pewnie miał Neo do końca moich marnych dni... :-D
Kurcze u mnie też ostatno zdajają się przychamowania neta. Ale cały czas działa. Czasami poprawia sytuacjie reset rutera.

BTW

Łącze w umowie mam do 2Mbit/s czyli 1bit/h też jest zgodny z regulaminem:P
no ja teraz po zmianie ne starej neo + na neo 6mb to w dzien mi tak ciagnie po 200kb/s max ale w nocy sprawa naszczescie wyglada o wiele lepiej :)

http://www.wrzuta.pl/audio/8xDK0Ltx0..._rawicz_tele_2 MUHAHAHAHA dobre :wink:

to tez jest niezłe:

http://daro85.wrzuta.pl/audio/AkOG1Kjn2Y/
Smutna prawda z tym "telepsem"...
Tak jak napisal Czero - mieli tyle czasu i wiedzieli co sie swieci...
A co do tych rozmow z babkami z biura obslugi abonenta, tudziez niebieskiej linii, to ja bym sie nie wyzywal tak na nich bo czesto to sa ludzie w naszym wieku, ktorzy tam pracuja tylko dla kasy :)
No jak widać szefostwo nie ma nawet odwagi stanąć na przeciw swojej nieudolności i temu jak olewają klientów :/
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • konstruktor.keep.pl