Toshiba A100-294 problem z RAM

Usługi pogrzebowe w Lublinie. Zakład Pogrzebowy działający na ...

Witam

Zakupi³em ostatnio laptopa do mobilnej pracy i mam problem z rozszerzeniem pamiêci. Mam nadziejê ¿e kto¶ ju¿ siê spotka³ z takim problemem i bêdzie mi móg³ pomoc, a mianowicie...

Sprzet standardowo ma zaistalowan± ko¶æ HINIX 512MB PC2-4200S no i dzia³a na niej super. Dokupi³em drug± ko¶æ nieby³o HINIX-a wzio³em SAMSUNG-a ale o takich samych parametrach 512MB PC2-4200S. Obydwie ko¶ci na oko maj± taki sam rozk³ad elementów i tak± sam± ich ilo¶æ (nie wiem czy to wa¿ne ale odrazu to pisze).

Po w³o¿eniu do ¶rodka drugiej ko¶ci komp zawiesza siê na Windzie. Po w³o¿eniu tylko ko¶ci SAMSUNGA komp nie startuje wogole. Ko¶æ jest sprawna i sprawdzana w innym laptopie w sklepie. Poradzono mi z upgrade biosu do najnowszej wersji obecnie 2.0 niestety nic to nie pomoglo.

W stacjonarnym kompie bios jest rozbudowany na 7 ekranow ktore az sie zawijaja, w laptopie tych ekranow mam 5 po kilka opcji zupenie nic odnosnie pamieci. Czy jest jaies ukryte menu serwisowe czy cos w laptopach?

Co zrobic z ta pamiecia?


moze ta pamiec poprostu nie chce wspolpracowac z plyta glowna laptopa?
ja bym poszedl do sklepu gdzie kupilem wymienil na inna i sprawdzil czy dziala a juz najlepiej z laptopem i przy sprzedawcy sprawdzac :)
wiciu ma racje, idz z tym do sklepu.

bios w laptopach jest naogó³ ubogi wiec nie musisz sie tym przejmowac, a 5 zak³adek to raczej standart;)
ja mam chyba z 4 zakladki :)
i czegos takiego jak w normalnym pc jak ustawienia proca//pamiec nie znajdziesz ...


bylem w sklepie stracilem chyba ze 2h na sprawdzaniu pamieci w laptopi i d..... blada. Pan stwierdzil ze jeszcze z czyms takim sie nie spotkal i powiedzial zeby sprzeta oddac do serwisu...

myslalem ze zeszcze sie na stojaka ze smiechu... kupilem tydzientemu sprzet od tamtej pory bujam sie z pamiecia bo niechce dzialac poprawnie , a on mi mowi zebym sobie do serwisu oddal,,, pytam sie Pana grzecznie ale co nowy sprzet?? to moze odrazu wymieni mi Pan na sprzwny ale bedzie proponowal serwis po tygodniu uzytkowania...

nastala cisza...

w oncu doszlismy do porozumienia Pan zwruci³ mi kase za kosc i teraz sam bede sie bojal by dobrac odpowiednia pamiec do tego modelu. Swoja droga specjalny rodzaj pamieci dla jednego modelu laptopa to jakas glupota. ZObaczymy co uda mi sie z tym zrobic dzis wyslalem maila do Toshiby zobaczymy co mi odpisza.
Eeee jaka¶ trefna kostka i tyle. Pakowa³em do tego modelu Toshiby najprzeró¿niejsze wynalazki. Apacery, Samsungi, Hynixy, PQI, Kingstony i wszystko pracowa³o prawid³owo. Po prostu ko¶æ nie chcia³a wspó³pracowaæ i tyle. Czasami sie to zdarza. Nieprofesjonalnie Ciê potraktowano. Po pierwsze - ja zawsze testujê ko¶ci po monta¿u - minimum 10 minut na memte¶cie bez b³êdu musi zlecieæ. Po drugie w takim przypadku bez ¿adnego ALE wymienia siê ko¶æ na inn± sztukê. Ale z t± sugesti± aby wys³ac tygodniowy komp do serwisu to ju¿ wogóle totalne przegiêcie.
BTW> Oczywi¶cie, ¿e Toshiba odpisze Ci ¿e jest potrzebny specjalny rodzaj pamiêci. Dodatkowo powiedz± Ci, ¿e te ko¶ci maja i mo¿na zamontowaæ tylko w AC Serwisie. Kaska kaska kaska.
takie w³a¶nie by³o moje podejrzenie , beszczelna chamówa w bia³y dzieñ , to straszne jak teraz pse³do dystrybutorzy, dziadoskiego pochodzenia zajmuj± siê obs³ug± swoich klientów.

przejde siê chyba z laptopem na gie³de komputerow± i dobiore :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • konstruktor.keep.pl