Przedstawione demo, obrazuje zamkek zbudowany z cegie³ i olbrzymich bloków, które mo¿na zniszczyæ specjanie przygotowanym na tê okazjê dzia³em. Budowla sk³ada siê z 5,000 bloków, które zachowuj±c siê zgodnie z prawami fizyki wchodz± w interakcjê pomiêdzy sob±. Realizm tego dema sprawia, ¿e CPU musi wykonaæ bardzo du¿± ilo¶æ obliczeñ. Warto wspomnieæ, i¿ na pokazie Intel nie korzysta³ z ¿adnego akceleratora fizyki.
Wraz ze wzrostem liczby elementów na ekranie, spada wydajno¶æ, je¿eli bloków by³oby 10,000 wydajno¶æ FPS by³by tragiczna.
Wszystkie nastêpne generacje konsol i komputerów s± oparte na wielordzeniowo¶ci, warto wiêc wzi±æ to pod uwagê kupuj±c nowy komputer. Gry coraz czê¶ciej bêd± optymalizowane do u¿ycia dwóch rdzeni. Po dwóch rdzeniach przyszed³ czas na cztery i na tym zapewne siê nie skoñczy. Niestety wprowadzenie wielozadaniowo¶ci nie jest wcale ³atwe co pokaza³ ju¿ dawno Intel wprowadzaj±c hyperthreading.
czytaj wiêcej...
Nic dziwnego, gdyby spróbowali zrobiæ gierkê z mini sadem, w którym rosn± owoce i ka¿dy li¶æ rusza siê na podmuch wiatru, wszystko zgodnie z prawami fizyki itp to te¿ by powali³o Kentsfield'a na kolana :wink:
...o GPU nie wspominajac...