FPS w CS-POMOCY !!!

Usługi pogrzebowe w Lublinie. Zakład Pogrzebowy działający na ...

napiszcie jakie ustawienia zrobiæ w configu aby mieæ wiecej FPS-ów
teraz mam 60podobno spoko mo¿na mieæ 100


A po co ci wiêcej je¶li oko ludzkie i tak nie rozró¿nia szybko¶ci klatek od 60 w góre...
jesli tak to ok, ale na necie wiekszo¶æ pisze , ¿e jak wiêcej jest to daje to przewagê
ale dziêki za podpowiedx :D
oko ludzkie nie rozróznia niczego ponad 24 FPS , w takim standardzie jest przekazywany obraz TV :) a co do klatek , to ma róznice , graj sobie w quake na 125 FPS po czym prze³±cz na 60 ... wiêksza precyzja strzalo ... czemu ? Powiedzmy wykonujesz obrót w sekunde , i bêdzie siê on skladal z 60 klatek , a ten sam obrót zrobisz w 125 klatkach , wiêcej mozliwosci zatrzymania siê ... gra chodzi p³ynniej :) W Quake to jest wazne ale w CS my¶lê ¿e wcale nie tak bardzo :) Wazne ze liczba klatek jest sta³a i nie skacze :)


Ale znaczenie ma tu tak¿e rating myszy (nie pamiêtam jak to siê po polsku nazywa³o... czu³o¶æ???) oraz refleks i precyzja samego gracza (tzw. czynnik ludzki) bo co komu do 300 FPS'ów je¶li rusza siê jak much w smole :wink: A co do tych 24 klatek czy 60 (gdzie niegdzie przewija siê nawet 30 klatek) to ró¿ne ¼ród³a podaj± ró¿ne warto¶ci - i nie wiadome komu wierzyæ, chocia¿ np. w przypadku gier na PSX'a w systemach pal i ntsc (pierwszy jest podawany w 50 klatkach a drugi w 60) to widaæ ¿e gry w ntsc chod± szybciej.
bez jaj, chyba nie powiecie mi ¿e niewidaæ ró¿nicy miêdzy 30 a 60 czy nawet 100FPS'ów.
Róznica jest i do do¶æ ³atwo zauwa¿alna.

Jak chcesz zwiêkszyæ wydajno¶æ, zmniejszasz jako¶æ- proste.
Wbrew zapewnieñ wszelakich "magików" nie ma innej opcji. Ca³y pic polega na tym zeby dobraæ optymalnie najwiêksz± szczegó³owo¶æ, utrzymuj±c jednocze¶nie zadowalaj±cy nas poziom p³ynno¶ci.

Tak samo spoko mo¿na mieæ powy¿ej 200, nic trudnego- wystarczy zaopatrzyæ siê w klocka powy¿ej 2,5ghz, nowego radeona czy gf i jaki¶ fajny ram.
S± chyba jakie¶ stery podnosz±ce wydajno¶æ w FPS
ustaw 16bitów, bo 32bity mocno zrzera FPS-y
Panowie znalaz³em odpowied¼: "granic± p³ynno¶ci dla oka ludzkiego jest czêstotliwo¶æ od 24 klatek na sekunde, a maxymalna czêstotliwo¶æ ponad któr± oko nie jest w stanie ''wychwyciæ" ró¿nicy to 60 klatek/s". Tak¿e Rabbi... nawet jakby¶ chcia³ to i tak ró¿nicy nie zauwa¿ysz bo oko cz³owieka jest na to zbyt u³omne (no ale mo¿e Ty jeste¶ czym¶ wiêcej ni¿ cz³owiekiem :D ).
podczas gry jest róznica , mój brat gra³ kiedy¶ na GF 2 MX w quake i mia³ limit klatek 60 ( tylko tyle dalo rade zeby by³o sta³e ) , jednak potem wymienilismy karte na to co w podpisie ... klatki ciagle 125 ... jak poszed³ do kumpla u którego by³o 60 FPS-ów to czu³ ze mu tnie , mi te¿ wydawa³o sie ¿e by³a to gra troche ma³o p³ynna , w grach jest to wychwytywalne , swoj± drog± , wy³±cz w GTA 1 limit klatek jak zapu¶cisz na voodoo ( na innych tez bedzie ok ) :) Jak nie wychwycisz róznicy to Cie podziwiam :)
Powiem z wlasnych obserwacji z sofa2 demo ;)

W gre gralem (czasami teraz tez gram) dlugo - jakies 2 lata. Na poczatku bylem cienki jak barszcz ale co tam - cieszylem sie ze gra spoko chodzi na maxa trzyma zawsze kolo 50-60fps...
No ale z czasem robilem sie coraz lepszy (celniejszy :P )
I musze powiedziec ze jest ronica miedzy np. 60fps a 220fps (teraz zawsze gram w 1024 na low). Da sie to wyczuc gdy sie wiele dzieje i trza sie szybko obracac i strzelac do ruchomych celow. Nie wiem czym to jest podyktowane - ale owiele latwiej (jakos tak plynniej) mi sie gra gdy mam okolo 220fpsow. To yba ma cos wspolnego z tym co mowi >barat ;)
Nie mo¿e trzymaæ oko³o , skacz±cy FPS te¿ nie jest dobry , gdy¿ wtedy w kazdej sekundzie ta p³ynno¶æ jest inna , powinno trzymaæ ca³y czas t± sam± wartosæ , po to w³a¶nie jest limit klatek , bo co mi po tym ¿e gra dochodzi do 300 FPS gdy w niektórych momentach spada do 130 , a mo¿ecie uwiezyc ze jak FPS spada z 300 do 130 to czujesz jakby siê gra zaciê³a , spadek 170 klatek jest bardzo odczuwalny , nawet ktos kto pierwszy raz siedzi na kompie nad jak±¶ gr± wychwyci³by to :)
gram w csa okolo 4 lat i kazdy fps jest tu wazny i nikt mi niepowie ze niema roznicy miedzy 30fps a 60fps itd. iwalek najprostrzym sposobem do osiagniecia 100fps przy slabej karcie graficznej jest wylacznie w windowsie synchronizacji synchronizacji pionowej. jak to zrobic? na pulpicie klikasz prawym kl myszy dajesz wlasciwosci przechodzisz do zakladki ustawienia wciskasz opcje zaawansowane wybierasz w moim przypadku zakladke GF MX 440 itd u ciebie to zalezy jaka masz grafe i szukasz zakladki z ustawieniami Open GL tam powinienes znalesc opcje synchronizacji pionowej i jest ustawione na domyslnie wlaczona wiec zmien na zawsze wylaczona i zatwierdz wszystko zamknij odpal csa i zobacz ile masz fps-ow :) no ale w tym wypadku jak w kazdym innym niema nic zadarmo musisz tym samym straici na jakosci obrazu wiec posprawdzaj i wybierz najlepsza dla ciebie opcje
To jest tak jak z przekazem podprogowym- niby go nie widzisz, ale wiesz ¿e tam jest.
A jest tylko spowodowane tym ze np. w "Tekken 4" lewa piesc (zwykly kwadrat) Jina ma 8 klatek animacji wiec w PALU trwa:

1s:50FPS=0.02s tyle trwa jedna klatka animacji
0.02s*8=0,16s tyle trwa piesc Jin'a w PALU, podczas gdy w NTSC

1s:60FPS=0.1(6)s co po przemnozeniu przez ilosc klatek daje nam wynik 0,1(3)

PURE MATH, dlatego giery w NTSC chodza szybciej, za co im chwala
Masz tu mój config do 1.5, mi pomóg³ "przerobic" 15-20fps na 25-35fps :) ale jakosc grafiki spada drastycznie. Na forum counter-strike.pl jest duzo o tworzeniu w³asnych configów. Sciagnij sobie jeszcze highfpsmodels, daja kilka fps.

config

Daremny ten config a znam sie na CS ten config wyglada jakby byl zrobiony przez jakiegos amatora skad go masz ? :shock2: :confused:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • konstruktor.keep.pl