--->>-->>>Regulamin korzystania z OCForum.pl<<<--<<---
I. O regulaminiel1. Regulamin ten to zbiór zasad, które użytkownicy mają przestrzegać, tym samym wykorzystać Forum w sposób optymalny, korzystny dla jego rozwoju.
2. Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii na temat regulaminu oraz do propozycji usunięcia, bądź dodania dowolnego paragrafu. Wnioski należy kierować za pomocą wiadomości prywatnych (PW), e-maila lub komunikatorów internetowych (np. Gadu-Gadu, Tlen itp.) do Administratora Forum, bądź do Moderatorów.
3. Każdy użytkownik korzystający z Forum jest zobowiązany do przestrzegania niniejszego regulaminu. W sytuacji złamania regulaminu, jego nieznajomość nie jest wytłumaczeniem. :!: :!: :!:
4. Postanowienia regulaminu wchodzą w życie wraz z jego opublikowaniem (tj. od dnia 27 kwietnia 2003 roku). Wszelkie poprawki w regulaminie są uwzględniane natychmiast po ich wprowadzeniu.
5. Po rejestracji należy niezwłocznie przeczytać niniejszy regulamin, w celu znajomości zadad obowiązujących na Forum.l
II. Zasady obowiązujące na OCForum.pll1. Korzystanie z Forum jest w pełni bezpłatne oraz aby móc aktywnie uczestniczyć w prowadzonych na Nim dyskusjach należy się zarejestrować.
2. Publikowane treści muszą być zgode z polskim prawem.
3. Obowiązuje zakaz publikowania na Forum treści i materiałów wulgarnych, niecenzuralnych, pornograficznych, obrażających, krytykujących czyjeś wyznania religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe oraz nieetyczne. Dotyczy to wszystkich możliwych form wypowiedzi wprowadzanych na Forum przez Usera, tzn. w wiadomościach, emblemacie, xywce (pseudonimie), podpisie i innych możliwych formach.
4. Przy publikacji jakichkolwiek materiałów, które posiadają prawa autorskie, są skopiowane z innych serwisów, należy pamiętać o przestrzeganiu tych praw autorskich oraz o podaniu danego fragmentu w codzysłowiu --> "Cytat" lub Cytacie --> [ quote ]Cytat[ / quote ], tudzież podać odnośnik do zacytowanego fragmentu.
5. Na OCForum.pl zabrania się reklamowania treści komercyjnych, nachalnego promowania treści niekomercyjnych, ogłoszeń związanych z owymi treściami) także serwisów o tematyce zbliżonej do naszego Serwisu, bez zgody Administracji Forum. Przed publikowaniem powyższych treści należałoby zgłosić się do odpowiednich osób sprawujących porządek na OCForum.pl, jest to Grupa Moderatorów Forum, wraz z odpowiednim wnioskiem o zamieszczenie danej treści.
6. Miejscem na umieszczenie swojej strony internetowej jest przycisk pod postem --> "WWW", który można dodać poprzez edycję własnego Profilu. Ograniczenie tego nie musi przestrzegać strona prywatna, prowadzone do innych niż wymienionych w powyższym pkt. 5-tym, np. link może prowadzić do strony z konfigiem.
7. Zabrania się umieszczania na Forum treści Warez ("pirackich"), tzn. odnośników do stron typu Warez, umieszczania na Forum róznego rodzaju linków prowadzących do Cra**ów (plików zamieniających wersję demonstracyjną programu na pełną - przeważnie komercyjną), seriali do programów Software, systemów operacyjnych i innych. W miarę możliwości dane takie będą kasowane, jeśli zostaną wprowadzone na Forum. Również prowadzenie dyskusji celem której zamierzone jest posiadanie powyższych danych jest niedopuszczalne. O wymienionych w tym punkcie regulaminu sprawach można dyskutować tylko prywatnie poprzez PW, bądź inną formę wypowiedzi, tzn. e-mail, komunikatory internetowe, Chaty.
8. Osoby odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie Forum, tj. administrator i moderatorzy mają prawo usuwać/zmieniać treści niezgodne z regulaminem, w szczególności łamiące Paragraf II :!:
9. Jeżeli masz problem ze sprzętem itp. - pytasz na FORUM a _nie_ na PW/e-mail :!:l III. Zasady dotyczące pseudonimu (tzw. Nick)l1. Wybierając nick, pamiętaj aby nie wprowadzał nikogo w błąd, przestrzegał Pkt. 3 Par. II.
2.Długość pseudonimu powinna być optymalnie dostosowana do rozmiarów Forum, tzn. aby nie był za długi :)l IV. Zasady dotyczące emblematów (tzw. Avatar)l1. Wybierając avatar sprawdź czy już inna osoba nie używa go na Forum.
2. Avatar można wysłać ze swojego komputera, bądź ze strony internetowej.
3. Pamiętaj, aby przestrzegać Pkt. 3 Par. II oraz aby twój avatar nie posiadał zbyt krzykliwych kolorów, które męczą oczy oraz aby miał odpowiednie wymiary i wielkość (dane te możesz znaleźć w swoim profilu).l IV. Zasady dotyczące podpisówl1. Maksymalna długość podpisu to 1000 znaków.
2. Należy unikać przesadnego formatowania podpisu, np. dobieranie nieodpowienich kolorów, które będą razić oczy, zbyt dużej wielkości czcionki, kilkuwierszowego podpisu oraz przede wszystkim należy przestrzegać Pkt. 3 Par. II.
3.Nie wolno umieszczać zdjęć (w szczególności o większsych rozmiarach) w podpisach poza dozwolonym przez Administratofa Forum jednym plikiem graficznym, który Użytkownik może wstawić w swój podpis bezpośrednio poprzez Edycję swego Profilu. Maksymalna wiekość obrazka to 500 na 100 pikseli lub objętość/rozmiar nie większy niż 19.5 KB.l V. Zakładanie topiców i pisanie odpowiedzi na Foruml1. Zanim założysz topic sprawdź,czy ktoś wcześniej nie poruszył tematu, na który chcesz uzyskać odpowiedź. W tym celu użyj opcji SZUKAJ :!:
2. Jeśli chcesz założyć topic (temat) to umieść go w odpowiednim do jego treści dziale. Nie umieszczaj topicu o Overclockingu w dziale Software i vice versa :!: :evil:
3. Zanim napiszesz odpowiedź, sprawdź czy twoja treść odpowiedzi i to samo rozwiązanie już nie zostało napisane w topicu, na który chcesz odpowiedzieć.
4. Pisząc odpowiedź, nie pisz, textów typu: "Zgadzam się", "Też tak myślę". Nie powtarzaj rozwiązań problemu, które już zostało napisane.
5. Jeśli twoj post został napisany jako ostatni, to nie pisz nowej wiadomości, tylko edytuj swój post. :!:
6. Pisząc odpowiedzi w temacie, trzymaj się tematu wątku. Posty niezwiązane z tematem będą wydzielane z wątków.
7. Wszelki Post ****ing będzie usuwany, natomiast user, który się tgo dopuszcza, dostanie reprymendę, aby tak nie postępował. Jeśli user nagminnie, pomimo upomnień będzie czynił post****erstwo, zostaną wobec niego wyciągnięte bardziej rygorystyczne kroki. :!: :!: :!:
8. Pisząc odpowiedź podaj argumenty, dlaczego sądzisz tak a nie inaczej, daj dowód, który poprze twoją wypowiedź :!:
9. Obowiązuje zakaz umieszczania zdjęć w rozdzielczości większej niż 640x480 pixeli. Jeśli zdjęcia są w większej rozdzielczości to dajemy link do zdjęcia. Pozwoli to na szybsze ładownie się strony Forum oraz użykownicy modemów będą mogli szybciej poruszać się po Forum. Zdjęcia, które niespęłnią tego obowiązku będą zastępowane poprzez link do tego zdjęcia, przez Admina, bądź Moderatora Forum.
10. Zanim wyślesz odpowiedź sprawdź błędy ortograficzne, składnię i interpunkcję :!:l Jeśli coś jeszcze będzie potrzebne to się znajdzie w w/w regulaminie Forum :D :twisted: