naprawa serwisowa

Usługi pogrzebowe w Lublinie. Zakład Pogrzebowy działający na ...

odebralem dzisiaj z servisu plyte glowna asus striker extreme (wyeslalem z powodu braku polczenia internetowego) po dokladnym obejrzeniu stwierdzilem ze wymienili mi w servisie jedno z wejsc lan i usb, orginalne jest LAN2 i ma nazwe UDE z charakterystycznymi dwiema plaskimi diodami przy wejsciu wtyczki , wymienione LAN 1 ma natomiast nazwe S-tech i napis P35-158-19W9 brak diod, mam pytanie do kogos kto zna sie na naprawach gwerancyjnych czy serwis moze wymienic czesc na nieorginalna? czy jest podstawa do reklamacji takiej naprawy? Bo moim zdaniem przy drogich plytach takich jak striker taka naprawa zmienila jej wyglad i w przypadku sprzedazy jej wartosc na znacznie nizsza.


nie ma prawa ,a je¶li to tylko na oryginalne czê¶ci -ja bym jej nie odebral
plytke odbieralem w sklepie w "Komputroniku" a zobaczylem to dopiero w domu przy montazu,musze jeszcze sprawdzic czy wszystko dziala bo jest to druga naprawa w serwisie asusa,za pierwszym razem plyta byla oddana bo wogole nie wstawala, a po odebraniu jej po naprawie serwisowej stwierdzilem ze nie dzilaja wejscia LAN. Jezeli twierdzisz ze nie moga tak zrobic to oddam z powrotem do sklepu i zazadam reklamacji
tylko masz t± wymianê gniazda lan gdzie¶ zapisan±?


wg prawa masz okres jakis od odbioru na wykazanie napraw nie zgodnych z gw.W zasadzie udowodnic cos komputronikowi bedzie ciezko... moim zdaniem.Chyba ze producent odpisze Ci na jakich komponentach sa robione podzespo³y i wykazesz ze cos zmieniali jakos
jak odbieralem plytê to obejrza³em z 50 razy i patrzê rysa na bloku i mowiê go¶ciowi ,¿e ma wpisaæ ,¿e powstala w czasie naprawy i pobytu u nich a on ,¿e byla wcze¶niej to ja na to a odbierale¶ plytê ? ogl±dale¶ ? widziale¶ rysê ? wpisale¶ ,¿e jest ,odmowile¶ przyjêcia bo uszkodzona ?------nie to pisz ,¿e jest po serwisie
i.........napisa³ :)
z tego co wiem to komputronik nie naprawial w swoim zakresie tylko odeslal do serwisu asusa, a z asusa jest tylko adnotacja ze dokonano naprawy ale nie pisze nic wiecej. co do jakosci to nie wiem jaka jest roznica miedzy producentami tych gniazd ale roznica wizualna jest razaca, lan 1 jest inny niz lan 2 . moim zdaniem nie powinni mi nic zmieniac jezeli nie wyrazilem zgody. moze wydam sie dziwny ale jestem "fanatykiem komputerowym" i dla mnie sa to wazne rzeczy.
masz racjê
mysle ze powinienes tam udezyc czesc powinna byc orginalna,jesli chcieli zamontowac inna powinni poinformowac o tym fakcie i zapytac o zgode .nie wiem czy sam bym sie teraz fatygowal ale jak bym zauwarzyl w sklepie ,serwisie przy odbiorze to bym nie popuscil

e:w sumie te diody sa przydatne jak mi cos sie dzieje to moge okreslic czy polaczenie z drugim kompem jest ok,kurde chamstwo mogli wybrac jakis bardziej odpowiedni zamiennik
przed oddaniem plyty do servisu postanowilem ja dokladnie sprawdzic czy cos innego nie popsuli, okazalo sie ze fsb idzie do 375 a dalej momentalnie wiesza sie bios (sprawdzalem na 3 wersjach biosu) jak na plyte do extremalnego overclockingu to super wynik:mrgreen: przed pierwsza "naprawa" stabilnie dzialala mi na fsb 470.
Bylem w dniu dzisiejszym w komputroniku gdzie przyznali mi calkowita racje,stwierdzili rowniez ze taka wymiana czesci jest niedopuszczalna. poproszono mnie o przyniesieniu plyty i o dolaczenie opisu wszystkich napraw i usterek z jednoczesnym zazadaniem wymiany plyty na nowa. ze swojej strony beda rowniez interweniowac do ASUSA.
poinformuje o zakonczeniu calej sprawy:karpiem:
no i cacy :)
wymienili plyte, ale l±cznie czeka³em dwa miesiace. nastêpnym razem gdy bede cos kupowa³ to napewno nie wybiore asusa:angry:wystawi³em dzi¶ na alegro
Wszystkie serwisy przewalaj± bo wydaje im siê, ¿e u¿ytkownicy nie zobacz± ró¿nicy... mi raz DFI odes³a³o DFI LP NF4 zamiast DFI LP NF4 Ultra-D o problemach z serwisem ASUSa ju¿ nie wspomnê... nie raz wysy³a³em do nich p³ytê po czym przychodzi³a po dwóch tygodniach tak samo zwalona z adnotacj± "usterki nie stwierdzono".... ja nie wiem kto w tym polskim oddziale pracuje :evil:

Wszystkie serwisy przewalaj± bo wydaje im siê, ¿e u¿ytkownicy nie zobacz± ró¿nicy... mi raz DFI odes³a³o DFI LP NF4 zamiast DFI LP NF4 Ultra-D o problemach z serwisem ASUSa ju¿ nie wspomnê... nie raz wysy³a³em do nich p³ytê po czym przychodzi³a po dwóch tygodniach tak samo zwalona z adnotacj± "usterki nie stwierdzono".... ja nie wiem kto w tym polskim oddziale pracuje :evil: bo wlasnie u Nas tak jest
buractwo sie szerzy i tyle
przeciez koles musi miec laboratorium i takie czesci jak w Twoim konfigu zeby wydac autorytatywna opinie ze plyta jest ok
w Polsce i wiekszosci panstw to niemozliwe i powinni wymieniac plyte na nowa - identyczna - lub zapytac czy chcesz lepsza
ja czekam juz tydzien na msi serwisowana w actionie i juz nie moge sie doczekac co nasmaruja w opisie serwisowym

ja czekam juz tydzien na msi serwisowana w actionie i juz nie moge sie doczekac co nasmaruja w opisie serwisowym ACTION to tylko dystrybutor i odsy³a wszystko do producentów - polskie oddzia³y, a jakie one s± ka¿dy widzi... lub te¿ serwisy autoryzowane.... jedynie Ciê mogê uspokoiæ, ¿e póki co z serwisem MSI nie mia³em problemów, a wspomnê tylko, ¿e Gigabyte tez odwala niez³e numery - czyli Pronox z Katowic

ja czekam juz tydzien na msi serwisowana w actionie i juz nie moge sie doczekac co nasmaruja w opisie serwisowym ACTION to tylko dystrybutor i odsy³a wszystko do producentów - polskie oddzia³y, a jakie one s± ka¿dy widzi... lub te¿ serwisy autoryzowane.... jedynie Ciê mogê uspokoiæ, ¿e póki co z serwisem MSI nie mia³em problemów, a wspomnê tylko, ¿e Gigabyte tez odwala niez³e numery - czyli Pronox z Katowic ok ok
rabnalem sie
jest jak piszesz
tylko nie wiedzialem do jakiej firmy (autoryzowanego serwisu) action wysyla
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • konstruktor.keep.pl