...........bez komentarza:)
hahaha nie wytrzymam "hamulec silnikowy" dobre :lol:
kobieta.... kto zgadnie jaki kolor wlosow.... ? :)
w serwisie moto na interii jest tego d³u¿sza wersja
click
jeeeeeeeeeeeeeeezu .....!!!! Kto da³ takiemu czemu¶ prawojazdy !!!!! :evil: :evil: :evil:
ja polecam program na TVN turbo - "Wyspiarze za kó³kiem"... az za³amac sie mozna, konkurs miedzy 8 najgorszymi kierowcami w UK ;)
A mo¿e to kto¶ nagraæ i wrzuciæ ?? Bo nie mam cyfry ani niczego na czym TVNturbo móg³ bym obejrzeæ :(
yyyyyy?? :shock:
S³ynny tag [ YOU ] znowu w akcji
:-D awracaj± do temtu t jak ja widze tych ludzi za³amka... kolesiówka ma ko³o 60/70 lat, prawko od 28lat a nie rozró¿nia sron, nie umie parkowac równologle itp.. mam nadzieje ze nidy na takiego kierowc ienie natknê ;) bo zrobi sie ciekawie :twisted:
Rozwali³a mnie! Jaka ona prawko zda³a? :lol: :lol: :lol:
To mo¿e tak jak wygl±da chomowaie silnikiem.
Wybija siê przedni± szybê podczas jazdy, otwiera maskê i odkrêca silnik tak aby spad³ na asfalt. Wtedy samochód zaczyna hamowaæ silnikiem. :-D
ja mam lepszy pomys³ .. wrzucasz bieg. wy³±czasz silnik i puszczasz sprzêg³o :twisted: ciekawe co by siê sta³o :lol:
nie dasz rady zgasiæ :P je¶li samochód nale¿y do tych nowszych to w najgorszym wypadku mo¿e spa¶æ pasek od rozrz±du i zawory siê pokaszani± i mog± narobiæ biedy, dlatego nie pali siê takich samochodów na pych tylko i wy³±cznie akumulatorkiem drugim albo pod³±dowaæ prostownikiem
hehehe wiem :) sam ju¿ do¶æ d³ugo je¿d¿e .. zreszt± stary ma warsztat wiêc te zagadnienia nie s± mi obce ... a zgasiæ siê da na pewno :) przy wci¶niêtym sprzêgle czujnik po³o¿enia wa³u korbowego czyta ten stan jako mo¿liwy do wy³±czenia :) niektórzy przecie¿ staj± wciskaj± sprzêg³o i gasz± na biegu nie zaci±gaj±c rêcznego (co jak by nie by³o jest g³upot±) .. wiêc co za ró¿nica czy zatrzyma samochód czy nie :twisted: ale zniszczenia by³y by boskie ... w najlepszym razie tak jak powiedzia³e¶ pasek ro¿rz±du i sprzêg³o jeszcze :) dalej to lista napraw by³a by d³uuuga a w pierwszej kolejno¶ci skrzynia ... :twisted: ... pod innym pojêciem hamólca silnikowego ktryje siê pojêcie: odblokowanie kotwicy przymocowanej do silnika i liczenie ¿e po dordzê bêdzie jaka¶ dzióra .... no nie mogê temat mnie wykañcza :-D
hehehe wiem :) sam ju¿ do¶æ d³ugo je¿d¿e .. zreszt± stary ma warsztat wiêc te zagadnienia nie s± mi obce ... a zgasiæ siê da na pewno :) przy wci¶niêtym sprzêgle czujnik po³o¿enia wa³u korbowego czyta ten stan jako mo¿liwy do wy³±czenia :) niektórzy przecie¿ staj± wciskaj± sprzêg³o i gasz± na biegu nie zaci±gaj±c rêcznego (co jak by nie by³o jest g³upot±) .. wiêc co za ró¿nica czy zatrzyma samochód czy nie :twisted: ale zniszczenia by³y by boskie ... w najlepszym razie tak jak powiedzia³e¶ pasek ro¿rz±du i sprzêg³o jeszcze :) dalej to lista napraw by³a by d³uuuga a w pierwszej kolejno¶ci skrzynia ... :twisted: ... pod innym pojêciem hamólca silnikowego ktryje siê pojêcie: odblokowanie kotwicy przymocowanej do silnika i liczenie ¿e po dordzê bêdzie jaka¶ dzióra .... no nie mogê temat mnie wykañcza :-D Dobra metoda aby rodzinny interes siê rozwija³.
jak robi³em w OPLU go¶cia przywie¼li na lawecie z dwoma po³amanymi zaworami, wa³ek rozrz±du w trzech kawa³kach, po za tym g³owica do szlifu i dzieñ roboty z g³owy
pewnie po jakim¶ tjjuningu bo ja nie wiem co on musa³ zrobiæ ... co do budowy silnika to ta wiedza to z zami³owania a nie to ¿e nakrêcenie interesu bo stary robi w klimach i gazie :lol:
staj± wciskaj± sprzêg³o i gasz± na biegu nie zaci±gaj±c rêcznego (co jak by nie by³o jest g³upot±) hmmm... a to niby czemu jest glupota :?: Sam tak nie raz robilem swego czasu jak jezdzielm w pracy sluzbowym seicento. W zimie przy odpowiednim mrozie po zacignieciu recznego nastepnego dnia okazalo sie ze reczny jakos nieodpuscil i pol dnia na recznym zlom jezdzil....
pewnie po jakim¶ tjjuningu bo ja nie wiem co on musa³ zrobiæ ... co do budowy silnika to ta wiedza to z zami³owania a nie to ¿e nakrêcenie interesu bo stary robi w klimach i gazie :lol: To akurat dobre hobby zawsze co¶ mo¿na w swoim pomajstrowaæ i "podrêciæ" :-D
no tymbardziej ¿e wybieram sie na polibudê na wydzia³ samochodowy i maszyn :lol: .... co do zostawiania jedynie na biegu ... je¿eli rêczny nie odpuszcza³ to by³ poprostu jaki¶ walniêty ... z³om i tyle :lol: ... powinno siê zostawiaæ zawsze na rêcznym i ewentualnie jeszcze na biegu. bo jak siê zostawia na samym biegu i jakiej¶ pochy³o¶ci to dzia³aj± si³y w uk³adzie skrzyni biegów. pozdro 8)
do¶wiadczony kierowca wie, ¿e nie powinno siê zostawiaæ na rêkawie w zimie
co do skrzyni trzeba taki bieg wrzuciæ aby opory by³y najwiêksze
do¶wiadczony mechanik wie na jakim rêkawie :lol: Hydraulika,linka czy podpiêty do hamulców :twisted: co do biegu... tak zostawia siê na takim na którym opory bêd± najwiêksze aby auto siê nie stoczy³o .. ale jak zostawisz auto na tydzieñ na górce na samym biegu to potem nie dziw siê ¿e skrzynia ci g³o¶niej chodzi :lol:
dzisiejsze skrzynie to nie polonezy czy fiaty ale po czê¶ci troche racji masz
co do zostawiania jedynie na biegu ... je¿eli rêczny nie odpuszcza³ to by³ poprostu jaki¶ walniêty ... z³om i tyle Zlom to fakt - ale nie w tym problem. Jesli na tyle sa bebny to niestety tak jest, jak sa tarcze to nie ma problemu. Chociaz swoja droga w swoim aucie mimo ze mam na tyle tarcze tez w zimie zostawiam na biegu nie na recznym. Co do biegu - zawsze na najnizszym....