Crysis2 vs. real

Usługi pogrzebowe w Lublinie. Zakład Pogrzebowy działający na ...

Porównuj±c mo¿liwo¶ci silnika CryENGINE 2 do ¶wiata rzeczywistego mo¿na doznaæ szoku!

Czytaj..

¬ród³o: onet.pl


jestem pod wielkim wra¿eniem jak to mawia³ BB :rockout:
To fakt - grafika powala, ale daliby jakie¶ wiêksze screeny a nie 250x200 px czy ile to tam ma.
:rockout: n/c...

A¿ strach siê baæ co bêdzie w DX11 lub w DX10 za rok-2 :-D



:rockout: n/c...

A¿ strach siê baæ co bêdzie w DX11 lub w DX10 za rok-2 :-D
za pare lat bedziemy mieli wirtualne laski na zawolanie:E
screeny masakra
jak dla mnie to mogliby dopracowac cienie, bo takie sa troche zbyt czarne
ten to zawsze co¶ wynajdzie no
jak sie czlowiek troche pobawi grafika i go zjada jak psa za to, ze za ciemne i za ostre cienie, przepalona scena, zryta kompozycja to zaczyna sie zwracac uwage na takie rzeczy :P
Heh ,ju¿ od dawna gry wygl±daj± lepiej ni¿ rzeczywisto¶æ :D.

ps. Dopiero na trzecim obrazku zauwa¿y³em, ¿e to po prawej jest z gry, a to po lewej prawdziwe :P
No w³a¶nie chcia³em siê zapytaæ które to s± prawdziwe a które z gry ale saTan rozwia³ moje w±tpliwo¶ci :D

Chcia³em tylko jedno podkre¶liæ: grafika swoj± drog±, a grywalno¶æ swoj±... Zwyk³y user nie pogra sobie choæby na medium i nie zobaczy tych wszystkich wodotrysków i innych bajerów.
Po cieniach widac gdzie jest gra. Pozatym jeszcze tekstury sa slabe w porownaniu z real ;)
Cienie s± nadal marne... tak samo wody nie umiej± robiæ :P

ps. Dopiero na trzecim obrazku zauwa¿y³em, ¿e to po prawej jest z gry, a to po lewej prawdziwe :P a ja odwrotnie - przy pierwszej focie bylem pewien, ze po prawej jest gra - a im dalej tym bardziej sie zastanawialem. szczegolnie te 2 ostatnie - choc jak widac cienie bardzo twarde.
ale woda bardzo mi sie podoba
eee tam takie gadanie o screenach zobaczymy jak wyjdzie gra,czesto screeny fajne a gra do dupy i odwrotnie..co do wody tez mi sie podoba,ale pod woda wyglada jak z atari:E(nie mowie o tych screenach)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • konstruktor.keep.pl